Momonlyn Bu ürünü denemek istiyorum ama numarasına bir türlü karar veremedim, açık tenli değilim ama çok aman aman esmer de değilim sanırım buğday diyebiliriz 😂 Hangi numara önerirsiniz? 1.5N-Linen çok mu açık?
limonvari Momonlyn ben beyaz tenliyim. Tabiri caizse ruh gibi😅 ben kullanıyorum 1.5 Nyi. Görsel atmami ister misiniz
Papatyaaa01 Momonlyn aynısını kullanıyorum 125 naturel rose aldım cildime göre bunu vermişlerdi bende ne açık ne esmer tenliyim buğdayım bu renk iyi geldi fakat benimki pembe alt tonlu bunun bir de sarı alt tonlu olanları var ben doğal olması için pembe alt ton kullanıyorum bu rengin yorumlarına bakabilirsiniz
Momonlyn limonvari Trendyol’dan sipariş verecektim rimel falan da alacam diye ama bi gratisten deneyeyim dediğiniz gibi, teşekkürler 🥰