İkinci defa sezaryen olacağım. 10 gün sonrası için gün verildi.
Yanımda eşim dışında birinin kalmasını istemiyorum. Bu yüzden bu 10 gün süre içerisinde kendimi çok yormadan çünkü hastayım bir de, neler yapıp dolaba kaldırabilirim ? Yemek olarak.
Bir önceki postta arkadaşlar çorba kavanoza koy dolaba kaldır demişler ama bozulur mu ? Hiç kavanozda yapıp kaldırmadım dolaba. Fikir verirseniz sevinirim.
Bir de antibiyotik yazmıyorlar bana, göğüs, kbb gittim hastalığım ilerledi 15 gündür öksürük var burun akıntısı nasıl geçer ? Ne yapsam hemen iyileşirim. Bebek gelemden düzelsem biraz daha iyi olur. Her akşam ballı limon içiyorum ama düzelmedim gitti teşekkür ederim şimdiden 🌸