Annelerim 3 aylık olduk bugün🌸 oğlum doğduğundan beri gündüzleri zor uyuyor. Bir gün bakıyorum kendiliğinden yüzünü severek uyutuyorum 4 uyku yapıyor bir gün 20 dk zor uyutuyorum 2-3 kere. Gaz olayımız bitti, meme+mama gidiyorum aç kalma olayı da yok ağlamadan veriyorum hep memeyi mamayı🫣😅 Meraklı desem inanın şarkılar söylüyorum. oyunlar oynuyorum sohbet ediyorum. Deli gibi uykusu oluyo ama direniyor bazen resmen. Bazen de dediğim gibi yüzünü seveyim pıt dalıyo ve 1,5 saat rahat uyuyo. Ben yanına uzanırsam 3 saat uyanmaz orası ayrı. Ama işler var uyucak ki yapıcam sürekli yanında yatamam😂😂 sizce neden böyle?