AbEsMu130125 Sağlık ocağı bebeğini getir kan alcaz dediler yarın götürmem lazım ama tam olarak neden olduğunu söylemedi oğlum 8 ayını doldurdu bilgisi olan var mı aranızda
Haydinn AbEsMu130125 bence aldırma 1 yaşta git aldır ilaçlarını kullanmaya devam et gereksiz geliyor bana zaten ne kadar kan var ki çocuklarda üstelik zor da buluyorlar . Dr osman gönülalı sıkı takip ederim kendisi de gereksiz görüyor 8-9 ay kan alımını 1 yaş rutin kontrolü var zaten
Melis1706 AbEsMu130125 bizim 9. Ayda demir icin bakacaklardi onun icindir ama menenjit asisinda yaptirmadan once tahlil aliyorlarmis ben yapriticam 10 gun sonra o zaman tahlil isticekler buyuk ihtimak
keremsmomy Haydinn gecen gun aldırdım hastalanmıstı 7 aylıkken aldılar yani ve zor buldular damarını ben de esım de agladık 🥺🥺🥺
Haydinn keremsmomy evet çok zor oluyor hele beyaz tenli ve ince damarlı ise benim kızımda da zor buluyorlar tam işinin ehli lazım aslında genelde hep stajyer ve ya yeni başlayana denk geliyoruz çok geçmiş olsun
Kdrtzynp Damar yolu açarak almıyorlar kanı ben kızımda yaptırmıştım topuk kanı alır gibi ama el parmağından kan almışlardı şimdi oğlum 7aylik bir ay sonra aile hekimliği çağırdı kan için gideceğim inşallah ❤️
Denizanasi92 AbEsMu130125 demir vitamin va eksiklik var mı diye bakılıyor 9.ayda çocuk doktorumuz bakmıştı
Elfelf475 AbEsMu130125 hatırladığım kadarıyla biz de vermiştik. Vitamin değerleri falan bakmışlardı. Ben 9 ayda vermiştim diye hatırlıyorum ama önemli bunlar aslında. Size ona göre demir ilacı falan veriliyor mesela
Mlk026 AbEsMu130125 ben olsam götürmem sağlık ocağında benim kanımı alırken mosmor yapıyolar küçücük bebeği hiç götürmem.