Sagbdhaaa 7.5 aylik hic sallamadim şu son 1 aya kadar ama diş atak vs hepsi uat uste gelince ilk kez bi ayagimda sallayayim dedim zaten fildir fildir dönüyor asla yerinde sabit degil. O yuzden ne koltuk ne yatak direkt besigin icinde girip orada salladim 😃😃 yani sıfır risk max 8-10 dk salliyorum yavas yavas uyuduktan sonra aninda kaciyorum besigin icinden
Oncesindede 6.5 aydir hep kucagimda gezdirerek uyuttum.
Simdi disi cikti epey rahatladı ama sallanmaya alisti önce bi 5 dk kucakta geziyoruz odanin icinde mayistigi an besige girip salliyorum yine.