Oğlum tam 6 aylık doğdundan beri ne emzirirken ne de uyuturken oturabiliyorum asla oturarak emmiyor gözünden uyku aktığı halde oturursam uyumuyor ağlıyor da ağlıyor ayağımda sallamaya çalışıyorm yok öyle de yatmıyor bağırıyor geçmiyor da bir ara düzelir gibi oldu ama yok yine aynı çok yoruldum bir taraftan eee eee pişş pişş diyorum bir tarafdan telefondan ses açıyorum aynı andada emzirerek ve sallayarak evin içinde deli gibi dolanıyorum çocuğu uyutmaya emzirmeye korkar oldum bana bi akıl verin nolur