Oğlum 4 aylık, ancak hala kafama takılıyor. Doktorum sancı çekerken kendi bacaklarımı kendime doğru çektirip bana tutturdu ve o şekilde ıkındım. 10 cm olana kadar bu şekilde devam ettirdi suni sancı sırasında. Sonrasında doğumhaneye gidince de çatala koydurtmadı bacaklarımı yine doğum sırasında da kendi bacaklarımı tuttum küfür etmek istiyorum cidden düşündükçe sinir küpü oluyorum. Ben biri tutsun kendim tutamıyorum derken ve sancıdan geberirken normal doğum zor demiştim bunu kendin istedim tarzında konuşmalar yaptı. Sezeryan olmak istemediğimde de bana normal doğum dünyanın en zor şeyi falan demişti. Şimdi düşündükçe diyorum ki acaba sezeryan olmadım diye acısını mı çıkarttı yoksa normalde de böyle mi oluyor doğumlar?