Nefeshiramm bende 37+6 da doğum yaptım bebeğimin kilosu 2,650 diydi şuan 2 aylığız ve 5,600 kilosu tombacık bende hamileyken kilosu az diye üzülüyodum ama doğduktan sonra toparladı emerken almıyosa ek gıda döneminde alır, eğer bi salık problemi yoksa hiç sıkıntı yapmayın