Isik22 Bebeğim 3 ay 15 günlük babybjörn anakucağımız var gündüz uykusunu onda uyumaya alıştı ve sürekli sallanmak istiyor onda, yatağına koyduğumda uyanıyor uyumuyor böyle yaşayan var mı yatağına döndürebildiyseniz nasıl yaptınız
-Nazo22- Isik22 biraz daldiktan sonra besigine alıp sallamaya devam et veya ses aç bir süre sonra alışıyorlar
berosunannesi Isik22 biz de onda uyutuyoruz ona koyup alttan poposuna vurarak uyuyo ama daldığı an hareketi kesiyoruz sonra alıp direkt yatağına koyuyoruz öyle alıştı
gurbettebiana_98 Isik22 app store yada google playden bebek uyutucuyu indirip yanında pışpış sesi açabilirsiniz ben öyle yapıyordum
Isik22 -Nazo22- bu postu 2. Kez açtım ilk cevap veren siz oldunuz teşekkür ederim. kucağımda pış pış sallanarak uyuyor, kucağımda uyuduktan sonra mı beşiğine koyayım peki yoksa ana kucağında uyuduktan sonra alırsam uyanıyor
Isik22 berosunannesi benimki ana kucağında hep sallanmak istiyor bide inanın bazen wc gidemiyorum hiç bi iş yapamıyorum 🙁 ana kucağından alınca uyanıyor ama deneyeyim yine de kundak yapmamın faydası olur mu sizce bide bebeğinizin yatağına alışması ne kadar sürdü
-Nazo22- Isik22 kucaginizda uyuyorsa biraz bekleyin öyle koyun bir süre sonra karnını doyurduktan sonra uykusu gelince direk besige koyup sallayın öyle alışır ben öyle yaptım. Rica ederim 😘
berosunannesi Isik22 canım ben ilk 3-4 ay neler çektim anlatamam devamlı ağlardı pusette sallayıp uyuturduk kolikti başka türlü sakinleşmezdi ben de senin gibi tuvalete bile gidemezdim neyse sonra bu babyjörne koymaya başladık emzik veriyorduk seninki tutuyor mu bilmiyorum ama alttan poposuna vurarak sakinleşti mayıştı öyle uyudu sonra direkt ordan piş pişşş diyerek aldım ve yatağına koydum öyle devam etti bu arada bu dediğim gece uykusu. bizimki gündüz çok zor uyur alıp yatağına koysam o da uyanır gündüz babyjörnde ne kadar uyursa kâr diye bırakıyorum orda uyuyor zaten yarım saati geçmez bide e bebekten salıncak almıştık onda da epey vakit geçiriyor uyuyor böyle böyle 6 buçuk aylık olduk😌 bide büyüdükçe kolaylaşıyor hiç merak etme düzelir yani
Isik22 berosunannesi emzik tutuyor bizimki de canım sağol valla inşallah daha iyi olur büyüdükçe, dediğini deneyeceğim umarım tekrar alışır yatağına 🌸🥰
Isik22 gurbettebiana_98 evet indirdim kullanıyorum dalga rüzgar sesini ama ordaki pışpışı benim söylemediğimi anlıyor sanırım hiç istemiyor 😂
gurbettebiana_98 Isik22 ses kaydedebiliyorsun benim kullandığım uygulamanın logosunda emzikli bi bebek var adı bebek uyutucu bi tane ses kaydı yapmana izin veriyor ben ninni söylerken kaydettim kendimi açıyorum sende kendin ee ee pış diyebilirsin 10 saniye dört beş tekrar söyledikten sonra kaydet zaten o süresiz tekrar ediyo baya iyi uyuyo 😊
Isik22 gurbettebiana_98 evet aynı uygulama dediğiniz ses kaydetmeyi yapıp deneyeyim bi teşekkür ederim 🥰