Arkadaşlar merhaba, bebeğim 34 haftalık doğdu küvöze falan girmedi çok şükür. Bu düzeltilmiş yaş hakkında merak ettiklerim var. Evet boy kiloyu vb buna göre takip edeceğiz onu anladım. Ama motor-sosyal becerileri vb de bu şekilde 1-1bucuk ay geriden mi gelecek acaba? Bu şekilde mi takip etmeliyim? Prematüre büyütmüş anneler deneyimlerini aktarabilir mi ne zaman yürüdü konuştu başını tutmaya gülmeye başladı vb?