Artık patlamak üzereydim, doktora mı gitsem diye düşünürken bu sabah bir de baktım ki benim beklenen gelmiş🤭 Regl oldum yani😂 Çok da özlememişim gerçi ama aşırı şişkinlik ve siniri hali vardı, kilo da veremedim, umarım bundan sonra eski halime yavaş yavaş dönebilirim🤲☺️ Sizde durumlar nasıl? Doğumdan ne kadar sonra regl oldunuz?