Kızlar merhaba bebeğim 6 ay 4 günlük. bizim yatağımızda yanına yatarak biraz mayıştırıp sonra bana doğru dönüp sarılarak uyuyordu öğle uykularını. Fakat son birkaç gündür yatağa yattıktan sonra ısrarla bana doğru dönmüyor uyuyamıyor ama gözlerini ovuşturuyor uykusuzluktan uyuyamayınca da hüngür hüngür ağlamaya başlıyor. :( Atak dönemi mi diş öncesi mi acaba? Her uyku öncesi ağlayıp uykuya geçiyor yanında kucağımda tutmama öpmeme rağmen:( yaşayan var mı