19nisan Kızlar bebeğiniz 6 aylık olduğunda doktor kontrolüne gittiniz mi ? Malum 6. Ay önemli ek gıda vs bunun hakkında bilgi almak amaçlı ?
alinmavi 19nisan her ay goturdum 7. ayinda da rk gida hakkinda konustuk bana link de atti. http://www.doktorattila.com/ek-gidaya-gecis/
theQueen 19nisan 6.ayda gittik ek gıdaya başlayalım tadımlara dedi, göz muayenesine götürün dedi ve 7.ay da çağırdı 😇
ahlasinannesi Kilo boy kontrol yaptı kan sayımı yaptı ona göre kan damlası kullanmaya başlayacaktk gerek yokmuş ek gıda hakkında bilgi verdi liste verdi önerilerde bulundu bidaha 9uncu ayda görüşelim dedi doktorum zaten her ay gidiyordum 🤗🤗
theQueen 19nisan Doğduktan sonra kontrol oldu mu dedi hayır dedim bir ara yaptırın acelesi yok dedi niye diye sordum sadece kontrol amaçlı dedi ☺️