Bebetonunmotheri 123456e ben hâlâ yapiyorum 7 ay önce dogum yaptım iyi bir parada aldım iznim bittiği icin bebisimle devam ediyorum iş hayatina😂(Bakıcı bulamadım daha annemlerle de aramda 1 saat var)🌸
Summerwine95 123456e belli bir günu sigorta olarak doldurunca oluyorda ücretli ogretmenliktede yarim sigorta yattığı için yine baya çalışmanız gerekir
MiJang 123456e bi Kadın birkaçsene önce almıştı milli eğitimden yönlendirmişler şu tarihe kadar çalışırsan şu kadar ödeme alırsın vs o zamanın parasıyla çalıştığı ücretten çok doğum parası almıştı