Kızlar yaklaşık 1 haftadır kullanıyoruz 3 gün hastanede kullandık bisey olmadı. 4.gun lansor yazdı bide luminaletten ikisini kullandık verdiğim an vücudunda döküntü oldu. Acile gittik lansor bıraktırdılar. O gün geçti luminaletten kullaniyoruz 2 gündür bisey yoktu simdi tekrar döküntü oldu. İlaçtan mi oluyor başka şeyden mi anlayamadım kullanan var mı bu ilacı