KayraVeAnnesi_06 Ftm124 Sincan da bilmiyorum ama Ayvalı da deva tıp merkezi Ali hoca çok iyi çevremde herkes ona yaptırdı . Bende 1 ay sonra oraya yaptıracağım ayını bekliyorum aynı zamanda hastanenin başhekimi kendisi
endoplazmikretikulumiste Ftm124 hastane olarak değilde prof Yusuf kibar var özel muayenehanesi var , lazım olduğunda koru hastanesini kullanıyor . Oğlum 4 aylıkken yaptırdım çok memnun kaldım oğlum hiç sünnet olmamış gibiydi birkaç gün içinde normale döndü .
KayraVeAnnesi_06 Ftm124 Anladım , diğer yerlerin fiyatlarını bilmiyorum ama dediğim gibi memnuniyet çok fazla bende işimi şansa bırakmak istemiyorum hemencik çocuklar toparlanıp iyileşiyor
Efy Biz Keçiören akbak çocuk kliniğinde yaptırdık 6 ay önce çokta rahattı doktorda çok iyi tavsiye üzerine geldim zaten o zaman 1000₺ ödemiştik ama şu an ne kadar olduğunu bilmiyorum