Didiii bizdede aynı skntılar var, bizede reflü dendi, toz gavisconla başladık ilk. Sonra ar mama verdik, sonra çocuk gastroentrolojiye gittik ve anne sütü yeterliyse ar mamayı kesin dedi. Emzirme öncesi Motilium şurup, emzirmesi sonrası gaviscon şurup veriyorz,bir hafta sonra kontrolümüz var ama yine kusuyor pek bir değişiklik yok yani 😞