Ebru94 Merhaba anneler oğlum 1 yaşında 9 aydan itibaren wee nin pipetli suluğunu kullandık pipet kısmı çok koku yapmaya başladı hemde artık küçük geliyor tavsiyeniz var mı?
Gokyuzumm Ebru94 biz muckhin kullanıyoruz benim bebeğim biberon bile kullanmadı hiç ama bunu sevdi. Dibindeki ağırlık sayesinde de her şekilde su geliyor kolaylıkla içebiliyorlar 👍🏻