Sebru emzirme danismanlari var instagramda onlardan yardim alabilirsin geri doner belki benim bebegim 1 ay kadar emdi sagdim neler kullandim artmadi yine bir sekikse oyle boyle verdim sonra icmedi bende sagmayi biraktim hep emzirmek kaldi icimde geride donduremedim basaramadim gelen gidenimde bitmiyordu o donem sagsam sagamiyorum emzirmeyi denicem deneyemiyorum zor zamanlardi yine cok sukur bu kadar zaman emzirmissin ama dedigim gibi onlardan destek al yardimci olurlar uzun sure emdigi icin belki dondurmen daha kolay olur cunku 12 aylik bile geri donen var demislerdi