Morcivert061 4 aylık bebeğim var. İlk defa geçen ay hasta oldum. Ama bu ay olmadım. Geri çekilmeyle korunuyoruz ama bi korku sardı beni acabamı DİE. Doğumdan snra düzensiZmi geliyo normalmi bilen varmı ?
ilknurcelik Morcivert061 off o korku beni sardığında hamile olduğumu öğrendim bebeğim 5 aylıkken adette olmuyordum
Tuba Morcivert061 düzensizlik normal bende ilk defa geçen ay adet oldum ve daha beklemedeyim bakalım. Geri çekilme yöntemi de korunmak için ideal bir yöntem değildir😕
lamiya1905 Dogrudur duzensizlik oluyor ama yinede bi test yapin bence. Aslinda bende olmadim😂 ama ben 3aylik iyne yaptirdim herhalde ondandir
Morcivert061 Tuba bunu ben biliyorumda eşim çok anlamak istemiyo😖 gece aya göre 4gün geçti ama inşallah düzensizliktendir
ZeydinAnnesi7 Morcivert061 eşiniz neyi anlamak istemiyor acaba bunu diyenleri de anlamıyorum. Nasıl bir kafaya sahip kocanız var ki sizi bu riske sokuyor? En az 1 yıl senin sağlığın için gebelik düşünmemeniz gerek. Kendi zevki senden ve bebeğinden önemlimi? Gebelik için çok erken daha bebeğinin senin sevgine ilgine ihtiyacı var 😑
Tuba Morcivert061 benimde geçen aya göre iki gün geçti ama işte düzensizliktendir 😏 eğer gebelik belirtisi yoksa endişelenmene gerek yok
ilknurcelik Morcivert061 40. Gün adet oldum 1 kez sonra 3 ay olmadım ve 1 aylık hamile olduğumu öğrendim
Agubugu Morcivert061 en iyisi Bi test yapın ben ilk hamileliğin de 9 ay olmadım sonrada duzensiz oldu. Emzirmekle alakalı
Yunel Morcivert061 bende ilk bebeğim 6 aylıkken oldum 1 ay olmadım 8 aylıkken oldum şuan 11 aylık hala olmadım düzensizlik 1 yıl devam ediyor bnde korkuyorum olmadığım her ay ama yapacak birşey yok