Sssdt Kızlar sol memede batma iğne batar gibi oluyor. Randevu aldım fakat haftaya. Bır haftadır var bu. Bu neden olur. Emzirmiyorum 1 haftalıkken sütüm kesildi.
nazs61 Sssdt teşekkür ederim cevabınız için. Ben Gittim ultrason istedi oda Ocak ayına sıra verdi bekleyeceğim mecbur. Artık bazen dayanamıyorum uyuyamıyorum bile acıdan 🥺🥺
nazs61 Sssdt ama doğumdan beri var. Çevremdeki herkes süt doluyordur ondandır dedi ikna oldum. Ama artık 5 aylık olduk daha ciddi batmalar başladı 🥴
nazs61 belkis01 evet geçti. Ben meme USG çektirdim. Çeken doktora sordum bişi görünmüyor dedi. Cerraha tekrar çıkmadım çünkü çok kalabalık. Ama hemen akabinde düzeldi