Kızlar bebeğim 11 gün önce 1 yaşına girdi. Bebekken banyo yaptırırken çok ağlardı ama yazın bu sorunu aşmıştık havuzu vardı orda oyun vs derken sudan korkmamayı öğrendi. Gayet güzel hiç ağlamadan yaptırırdım banyosunu ama şu son 1 aydır yine başa sardı kuvetini havlusunu görünce başlıyor ağlamaya ama nasıl ağlamak kıyameti koparıyor kuvete koyamıyorum sımsıkı sarılıyor bırakmıyor 🤷♀️ çok zor oluyor ya eskiden ne güzel tek başıma yaptırırdım şimdi asla yaptıramıyorum elimden kaycak diye korkuyorum 🤷♀️😢 tekrar nasıl alıştırırım başına gelen var mı 🤔