Merhaba güzel anneler doğum yapalı 1 buçuk ay oldu zorlu bı süreçten geçtik , kalça ultrasonuna randevu buldum ama 50 günlük falan olucak sıkıntı olur mu acaba ?
Birde göz muayenesine ne zaman goturdunuz sıkıntılardan dolayı sürekli doktorda oldugumuz için hemen hemen 3 4 hafta surskli gittik geldik kulak testinden geçtik başka yaptırmam gereken aklıma gelmeyen sizin bildiginiz neler var ?