Tgceee-95 Kızlar 1 yaşına girecek bebeğim. Beyaz sivilcemsi pişik oldu neden acaba ve basın geçer? Doğduğundan beri sudocrem kullanıyorum ama ⅔ gündür geçirmedi bunu sudocrem
papatyam-34 Tgceee-95 benim oğlumda olmuştu 4 aylık iken sudocrem geçirmedi doktor alerji kaynaklı olduğunu söylemişti coresatin yeşil olanını verdi ve geçti acaba yediği bir şey alerji yapmış olabilir mi
Tgceee-95 papatyam-34 bilmiyorum olabilir cok şükür iştahlı yendiği şeyleri cok takip edemiyorum artık herşey yiyor ama ilk tattığı herşeyi 3 gün kuralı vermiştim. Çilek yapabiliyormuş çilek yiyor
Tgceee-95 Seda_G ya olabilir sağlık ocağında hemşiremiz maledef cok ters ilgisiz gitmek istemiyorum hastaneye giderim olmadı
Seda_G Tgceee-95 aynen bi gidin yoksa cok ilerliyor zor oluyor ben çok cektim birde bebek vazelini sürün doktor kremlerinden sonra sürekli her alt acmada çok işe yariyor
Tgceee-95 papatyam-34 muzu bilmiyordum ama ek gıdaya başladığımdan beri 5-6 aydır muz nerdeyse hergün yiyor daha önce sıkıntı yaşamamıştık