Merhaba kızlar. Kızım 25 aylık doktorumuz artık biberon mamasını bırakabilir dedi. Beslenmesi iyi maşallah çünkü yemeklerini düzgün yiyor. Sadece öğlen uykusuna ve akşam uykusuna yatarken 180 ml mama veriyorum. Önce öğlen uykusundaki sütü bırak, biraz alıştıktan sonra akşamı da kesersin dedi. Siz nasıl bıraktırttınız, nasıl yollar izlediniz? Paylaşabilir misiniz??