Hazalts00 aayyy inşallahhh bütün bebişler annesini emsin, anneler de mutlu olsun. O kadsr çok üzülüyordum ki doğum yaptığımdan beri belki ilk defa bu kadar çok mutlu oldum. Kızımı yeniden ilk defa kucağıma almış gibiyim. O kadar güzel bir nimet ki direk memeden emzirmek. O sütleri sağmak o biberonları yıkamak kaynatmak…. Aman Allahım…. Allah kimseye yaşatmasın🥲🥲🥲