Baklavanida Kızlar ev yoğurdum yok köy sütü bulmam çok zor ve mayalamayı da beceremiyorum hazır yoğurt var bebeğime ondan versem bir şey olur mu siz verdiniz mi ya da marka olarak ne verdiniz
Melis1706 Baklavanida Hazir yogurt yerine pastorize sutlerden mayalayabilirsin.1 kilo sutu al kaynamaya basladiktan sonra 15 dk daha kaynat sonra o ilinicak parmagin 6 sn dayanabiloyorsa tamamdir hazir yogurttanda 1 tatli kasigi al bi kaseye 2 yemek kasigi sutle onu karistir dumduz olsun sonra sutun kenarindan o karisimi dok karistir yavas yavas ve kucuk kavanozlara koy sar battaniyeye bir guzel 5-6 saat sonra bak sulu olmucak
Berilsmom13 Baklavanida bir kere vermek zorunda kalmıştım oda kebir marka zaten hazır yoğurt alırsak kebirden başka almıyoruz
starwomen Baklavanida Ben hazır yoğurt hiç vermedim ama arkadaşım veriyordu yanlış hatırlamıyorsam sekin yoğurdunu veriyordu ama günlük süt satılan marketler var oralardan süt alıp mayalayabilirsiniz
starwomen Baklavanida kendini öyle şartlandırmayın. Becerirsiniz neden beceremeyesiniz :) ilk başta tedirginlik oluyor ben evlendiğimden beri kendim yapıyorum ama hala ya olmazsa diyorum ama oluyor bir başlayın gerisi geliyor bir sürü video var zaten. Ev yapımı gibisi yok sizde cesaret edin :)
Baklavanida starwomen kız 2 yıllık evliyim kaçıncı denemem işin sonunda lor peyniri elde ediyorum sadece 🤣
starwomen Baklavanida Ayy çok yaşa, iyi güldürdün beni 😀 ev yoğurdu yapıp satan yerler var oradan al en iyisi soranlara da ben yaptım de 😂😂
Melis1706 Baklavanida bende 3. De tutturdum😊 ilkinde toz yogurt mayalari cikmis onla yaptim olmadi 2. İnde kivami oldu ama tadi sut gibiydi 3. De tuttu en sonunda 😂
1tostos22 Baklavanida bende 5 yillik evliyim ancak bebegim ek gidaya baslayinca becerebildim.Bebekten sonraki ilk denemem yine husran olmustu ama bir aydan fazladir cok guzel tutuyor yogurdum vazgecmeyin😂😂
twinsistersmom Benim ikizlerim var tek bakıyorum her gün cıkıp süt alıcak imkanım ve mayalıcak vaktim olmuyor malesef. Pınar organik yogurt veriyorum tekli 125gr actıgım gün ya da en fazla ertesi gün bitiyor zaten onu kullanıyorum.
Ayseeeeeeeee Ebrushkaa aksine çok güzel oluyor ,bir litre süte 1 yemek kaşığı maya koyuyorum süt ılınınca ,probiyotik açışından da zengin severek yiyor bebeğim 🌸