Merhaba güzel anneler kızıma tuvalet eğitimi vermek istiyorum pişik olmuş artık tuvalete yapsın istiyorum bu arada 18 gün sonra 2 yaş olacak bugün lazımlığa oturttum rahat 20 dakika oturdu ama kalktı halıya yaptı çişi gelsin diye meyvesuyu içirttim internetten su sesi açtım ama yok kukili açtım beraber oynadık ama sonuç hali oldu ne yapmam lazım nasıl yol izlemem gerekiyor işe başlayacağım kreşe vereceğim bıraksın gerçekten çok istiyorum