Merhaba, bebeğim 3 ayını doldurdu. Muayene ettirip sünnetini yaptırmak istiyoruz Allah izin verirse. Klips yöntemi çok mantıklı geldi ama yaptıranlardan fikir almak istiyorum. Nerede yaptırdınız? Memnun kaldınız mı? Bir de fiyat ne kadar? Teşekkürler şimdiden.