Kızlar bugün 3.günümüz gündüz sık sık wc ye götürüyorum arada kaçırmaları oluyor tabi alıştırma kilodu ilk iki gün hemen ıslandı doldu pes ettim kullanmadım zaten ilk gün gece hiç bi şey takmadan uyuttum bez de alıştırma kilodu da giydirmedim sabaha tabi sırılsıklam dün gece alıştırma kiloduyla uyuttum yine aynıydı durum kenarlardan çıkmış alt sırılsıklamdı gece uyandır ya da uyandırma diyenlerde var gece ne yapmalıyım kafam çok karışık yardım edin lütfen gece bi şeyleri yanlış yapıyorum galiba bez takanlar vardı mış ama uzmanlar önermiyor bezi kafası karışıyor muş alışma süreci uzuyormuş gece kaldırmayıda önermeyenler var ama sırılsıklam oluyor kaldırmam gerekiyor galiba nasıl ilerleyecek bu süreç zor muuşşş yaaaaaa😫