annaco geçenlerde gece 2de uyanıp 6ya kadar oturdu zorla uyuttum annemle. Neye ugradigimi şaşırdım, o günün öncesinde 3 saat uyumuştu normalde Max 2 saat uyutuyordum ama hata yaptım ondan sonra duzeni değişti. 6da uyuduğu sabah 11 gibi uyandı sonra dediğiniz gibi çığlık kıyamet tekrar uyudu öğlen 2ye kadar bu böyle devam etti. Sonra dışarı çıkardım yordum uyutmadim uyuyunca da kısa kısa uyuttum. O gece de geç yatırdım, 11 miydi neydi net hatırlamıyorum. Ertesi gün normal saatinde uyandı. Şuan 11 aylık oldu mesela bu sabah 7.40 gibi uyandı 10da uyuttum. 3-4 saat uyanık kalabiliyor, yüzüstü zaman gecirince yoruluyor iyi uyuyor emekleme oyun vesaire yani. Belki işinize yarar