Merhaba bebeğim 2 ayından beri tüm belirtileriyle süt alerjik bir bebek. Fakat alerji doktoru a götürdüğümde küçük olduğu için tahlilde çıkmamıştı. Sütüm yetmediği için ve kilo alımı problemli olduğu için mama kullanmak istedim fakat tahlilde olmadığı için rapor yazmayacağını söyledi. Ordaki hemşire sağolsun halime üzülüp iki kutu vermişti. Kendi doktorumuz da elindeki numuneden verdi o şekilde geçirdik. Fakat şimdi elimdekiler bitiyor. Raporsuz alabiliyor muyum alerji mamalarını evolvia RP 2 kullanıyorum şimdi??