Ebruuu_00 Kızlar tayinimiz yozgata çıktı nasıl bir yer neleri meşhur merak ediyorum bilenler varsa yazabilir mi
AsyaMerve38 Ebruuu_00 bende Yozgatlıyım testi kebabı çok meşhur ve çok lezzetli, gider gitmez yemenizi tavsiye ederim. Onun dışında çok büyük bir yer değil zaten çamlık parkı güzel orayafa gidebilirsiniz öyle
fadikada Ebruuu_00 geçen sene Yozgat’a çıktı tayinimiz hiç gelme derim 😂 şaka bir yana küçük biryer sosyallik yok gibi birşey ben pek sevmedim. Küçük ve sakin yerleri seviyorsan sıkıntı olmaz
Nur_Arslan Ebruuu_00 Bende yozgatlıyım şu an yozgat merkezde kalıyorum. Küçük bir yer. çamlık parkı var, lise caddesi var ,kent parkı.İlçeleri daha küçük tabi ama şirin bir yer :)
Ebruuu_00 fadikada seviyorum ama şimdi yaşadığımız yer de öyleydi biraz sıkılmıştım artık açıkçası henüz ilçemiz belli değil hangi ilçesi güzel acaba
AsyaMerve38 Ebruuu_00 ben cayiralanliyim. İlçeleri hep sakin yerler, sorgun, çekerek, Sarıkaya, küçük yerler hepside. Arkadaşında dediği gibi kendi halinde bir yer. Ama bana sorarsan havası suyu yeter 🤗
AsyaMerve38 Ebruuu_00 4 5 gittim akrabamız oturuyordu ordada. Trenle gidip geliyorduk Kayseri’deyiz biz. Orasida aynı küçük bir yer
Aceemiianne Ebruuu_00 biz de yerköyde oturuyoruz aslında baya kendini geliştirmiş bir yer çarşısı vs olsun ama sosyallik olarak bir şey yok hani hafta sonu alayım çayımıı kekimi oturayım bir yerde diyemezsin bir tane park var şehrin içinde o kadar ama hemen yukarısında çiçekdağının parkı var orası güzel hafta sonları gitmek oturmak için piknik vs içinde ya çiçekdağı çamlığa gidiyoruz ya saray var oraya gidiyoeuz ya da yozgat çamlığa gidiyoruz çok bi seçenek de yok zaten 🥰 kiralık ev zor bulursunuz bir de rabbim kolaylık versin iyi insanlarla karşılaştırsın 😊
Eda1525 Ebruuu_00 canım biz yerköylüyüz her sene gideriz çok sakin bir yer özellikle emeklilikten sonra gidilebilir 😀 ben gittiğimde sıkılıyorum bir parkı var orada çok kalabalık oluyor çarşısı var küçük bir yer yani akşam 9 oldumu herkes uyuyor 😀😀 ama tavsiyen kesinlikle kıymalı deriz biz yemelisin bide tandır kebabı çok güzel
AsyaMerve38 Ebruuu_00 o zaman bekardim çocuğum yoktu en son gittiğimde canım. 4 saat falan sürmüştü sanırım. çocukla tren yolculuğu nasıl olur hiç bilmiyorum o yüzden
Momhappytr Ebruuu_00 yozgat merkezliyim. Bol bol kentpark çamlık yaparsınız onun dışında biseyi yok zaten bide çarşısı var işte jddj
Karpuzlu_lolipop Aceemiianne Yerköylu biri gördüm sonunda şükür Allah’ıma bir tek ben yaşıyorum bu ilçede sanıyordum 😂😂
Aceemiianne Karpuzlu_lolipop hahahahha yeni doğum yaptım yerköyde yeni doğum yapan bebek annesi bir tek varım zannediyorum bende 😂😂😂😂 ki bana göre hâlâ öyle de buralarda yerköy yozgatlı kimseyi görmedim hamileyken happy mom kullanıyordum doktorları falan araştırmak için arama butonuna yazardım 0 post 😂😂 sizle beraber 2 kişi olduk böyle böyle çoğalacağız 😂
-_-hUysUzvetatlikadin Ebruuu_00 Türkiye’nin en büyük köyü diyebilirim beklentini alçak tut gidilecek gezilecek yeri yok sosyalleşme imkanı yok o yüzden bol bol il dışı gezileri yapabilirsin paran olsa bile harcayacağın yer olmayacağından güzel birikim yapabilirsin şimdiden evinize bolca manzaralı resimler tavsiye ederim çünkü ağaçsız tepeler dağlardan başka görebileceğin yok ve şimdiden kendine hobi edinebilirsin ev içinde yapmak için ayrıca soğuk ve ayazı olur
Ebruuu_00 -_-hUysUzvetatlikadin ahhh ahhh 🤦♀️ şu an yaşadığım yerle aynı desene üzüldüm gerçekten biz de şehir dışına gider geliriz ne yapalım 😅
Karpuzlu_lolipop Aceemiianne 😂😂 devlete mi gidiyordunuz ayy nerde oturuyon 😂😂 arkadaşım yok hiç benim burda 3 yıldır tek başımayım eşimin ailesi var ben başka şehirden geldum
Aceemiianne Ebruuu_00 bak o yönden çok iyi ankara kırıkkale kırşehir her yere çok yakın bir de hızlı tren açıldı gezmek isteyene bu avantajı var