hrnysmn71 1 ay öncesezaryan oldum makatta yırtılma oluyor emziriyorum hiç bir ilaç kullanamıyorum ne yapmam gerek çok kotuyum
Emine003 hrnysmn71 emzirsende ilaç kullanabilirsin canım doktora gittin mi bende 1 ay sonra kabız oldum makatta çatlak vs oluştu doktora gittim hem krem hem iki tane fitil yanlış hatırlamıyorsam bi tane de hap vermişti sen eğer gitmediysen doktora git kuzum
hrnysmn71 doktor muane ediyormu makattan ilk dogumumda olmuştu ama bunda daha fazla oldu lavobaya gitmeye korkar oldum sütüm kesilecek diye korkuyorum
hrnysmn71 bugün gittim doktor bakar bakmaz hemen ameliyat dedi aceba gereklimi başka doktora gitmeme gerek varmı özele gittim ameliyat dedi daha 35 günlük bebeğim var napcam bilmiyorum