NehirK10 babyjörn kullanıyoruz yurtdışından aldım.gerçekten bebeğim için iyiki almışım dediğim ürünlerin başında.çok gazlı olduğu dönemlerde hep orda uyuttum kızımı.pozisyonu sayesinde çok güzel gaz çıkarıyor rahat uyuyor.buradaki fiyatı çok uçuk ama durumunuz varsa mutlaka alın derim