sevda49 kizlar bebegim 7 aylik ona mama hazilarken cok zorlaniyorum ben mutfakta ugrasirken o durmuyor tek basina mama sandalyesinden de duser diye ben ugrasirken korkuyorum orumcek alsam nasil olur erkenmi sizce kiz bebegim var
Ey12lem sevda49 cnm bence arada koya bilirsin isini halledene kadar falan bende şuan arada kullanıyorum mecbur çünkü iki çocuk zararı yoktur ya yarım saat falan
[silindi] sevda49 https://m.n11.com/babyplus-cozy-yurutec-P366963442?Renk=Turquo%C4%B1se&gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQiA2ITuBRDkARIsAMK9Q7OYBCgD6tpW1M8Lwku1TOxSyHr3Of1n3Tmc83ObthZsOYI4YbJjrBkaAtCGEALw_wcB şu örümcekten aldım oğluma sallanan sandalye gibi de kullanılıyor bir yere sabitlenebiliyor.önündeki oyuncakları da severek oynuyor. Tavsiye ederim.