Atlasatlas Kızlar merhaba, lansinoh biberon ucunun içinde size 2, yanında S yazıyor, bu ne demek.. 2 numara orta akışlı mı demek, yoksa S (small) yavaş akışlı mı demek
Elmaliturta01 Atlasatlas bebeğim 1.5 yaşında hala s kullanıyor. Digerlerini verince fırlatıyor. Sizin kaç aylık bebis ve kaç kullaniyorsunuz