tubasd gece beslenmesi yüzünden mi bilmiyorum dişleri sararmaya başladı, 17 aylık olacak hala emmeden uykuya geçemiyor. Hiç yumuşak geçiş yapamıyoruz hep ağlama krizleri meme olmayınca… Dün gece irademi korumaya çalıştım sabah uçukla uyandı nasıl etkilendiyse. Çok çaresiz hissediyorum…