Minigim38 7 ay 8 günlük bebeğim yemez oldu ne yapsam çöpe gidiyor 1 çay kaşığı yiyor bazen onu bile yemiyor sonrası yok sizlerde bu durumda mısınız. Renk renk tabak kaşık aldım yok yemiyor ağzını kitliyor
KeremikoMoM_ Minigim38 diş döneminde ise iştahsızlık olabiliyor. Bir de kendi eliyle yiyebileceği bir şeyleri önüne koyun öyle daha çok hoşlarına gidiyor
Nursena0606 Minigim38 ne veriyorsunuz ki? Zaten şuan tek öğün yiyordur. Hadi sabah akşam olsun. Bu kadar ağzını kitlememeli.
MinikPandam_ Minigim38 çok zor yaaaa bizimki de mamayi reddediyor ek gıdada da seciciyiz mesela corba muhallebi yemez farklı şeyler deniyorum sebze püresi yapıp yoğurtla vermeyi denediniz mi?
Minigim38 KeremikoMoM_ pankek omlet falan yapıyorum sebzeleri dilimleyip veriyorum ama parçalayıp atıyor
Minigim38 Nursena0606 5,5 aylıkken geçtik ek gıdaya normal peynir yoğurt avakoda yumurta sebze meyve vs şeyler sabah ve akşam veriyorum
Nursena0606 Minigim38 karıştırıyor musunuz? Belki tadını beğenmiyor. Tek tek vermeyi deneyin. Elinizle yedirmeyi deneyin. Kendisine verin. Birde siz de beraber ağzınızı aça aça ısıra ısıra yiyin. Görsün. Böyle böyle iştahlanır.
Mlstprk Aynı durumdayız günde o kadar çok çeşit yapıyorum hiç birini yemiyor em son yumurta labne yaptım yok pirinç unu yaptım yok bakalım ne olacak ama çok stresli bi durum çaresiz hissediyorum kendimi