Sedact Bebeğimin 1 haftadır geçmeyen sivilce gibi poposunda pisigi var. Kullanmadığım Doktorun yazdigi krem kalmadı. Sudokrem kullanıyorum önleyici olarak ama ne yaptıysam geciremedim ve uyku diye birşey kalmadı. Ne onerirsiniz ?
Mdorukkk Sedact poposuna islak mendil kullanma her defasında güzelce yıka bastırmadan Pamuk’la ya da peçeteyle kurula. Altını havalandır bol bol ve bizim on gündür geçmeyen bir şeyimizi mucizevi olarak Arko tüplü krem geçirdi. C yazan üzerinde
Melekbas Sedact travazol ve hametan ince katman 7 gun surun mantara cevirmis oluyor inatci pisikler. Ek gida yiyorsa yedigi birseyde yapmis olabilir
2kedi1bebekannesi Sedact merhaba herhangi başka bir şikayeti var mı alerji belirtisi olabilir mi kaç aylık?
Sedact Mdorukkk sadece kaka yaptığında mi yikamaliyim? Cook teşekkür ederim umarım bizede fayda eder😭
Mdorukkk Sedact yani ben sade kaka da yıkıyordum ve ılık su ile. Ama bol bol havalandır annesi altına bir şey ser ev batmasın
Mdorukkk Melekbas Travmatoloji kortizonlu olduğu için doktor 5 günden fazla kullanılamaz dedi bilginiz olsun
Sedact Melekbas onu da kullandim malesef işe yaramadı doktorun önerisiyle almıştım. Evet şuan ek gide döneminde
Sedact Mdorukkk evet bizim doktorumuzda öyle demişti. Çokta kullanmadık o yüzden günde 2 kere hamazinc ile karıştırıp sürüyordum. Ne yaptıysam nafile
Melekbas Sedact yedigi birsey yapmis olmali bize portakal domates yapmisti her gun yada gun asiri yedigi birseu yapiyor olmali yada yedigi seylere bakip interntten hangisinin yapicagini bulabilirsiniz
Sedact Mdorukkk çok teşekkür ederim. İnanin bu durum o kadar uzuyor ki beni neden olduğunu bilmiyorum bu inatçı pisigin
Mdorukkk Sedact kaç aylık alerjisi olabilir mi bir besine ? Mutlaka dediğimi yap zor bir süreç ama geçiyor kurulmadan ıslak mendillerde silsen kapatma annesi mutlaka kuru olsun ❤️ geçmiş olsun
Banuu41 Kizimda da öyleydi.Mantar dedi doktor. Hamazinc,travazol ve fitokremi karıştırıp sabah akşam sürdük. Bir haftada hiç bisey kalmadı ki durumu çok kötüydü .Fitokrem mantar kremi onsuz geçmiyor
Gulser_m Bepanthol onarıcı bakım merhemi. Oğlumun pişiklerini iki günde geçiriyor tavsiye üzerine aldım ben de.Deneyin derim geçmiş olsun.
Sedact Gulser_m merhabalar. Öncelikle teşekkür ederim. İlk başlarda Bepanthol kullandım malesef hiç fayda etmedi. Sudo krem iyi gelmişti ama işte son 1-2 haftadır bu durumda oğlum malesef. Teni de çok hassas
Sedact 2kedi1bebekannesi hayır başka hiçbir şikayeti veya belirti yok sadece poposu bu durumda. Gün içinde keyfi de yerinde doktora sordum besin alerjisi olsa vücudunun her yerine yayılırdi dedi ama bilemiyorum. Şuan 8 aylık oğlum
2kedi1bebekannesi Sedact benim kızımda sadece popoda tarif ettiğiniz gibi geçmeyen pişik vardı vücudunun başka yerinde yoktu. Ama tabi başka şikayetlerimiz vardı bizim gaz gibi kakanın farklı olması gibi daha pek çok şey. Geçmiş olsun 😊
Sedact 2kedi1bebekannesi bizim pişik dışında bir şeyi yok Allah’a çok şükür. Umarım en kısa zamanda geçer bizimde. Sizede çok geçmiş olsun 😊