Selam arkadaşlar birkaç gün önce grip oldum ve kusmadan hiçbir şey yiyemedim su da dahil içemedim dünden beri sütüm çok az geliyor bebeğim çekiyor,çekiyor fakat çok azalmış neler yapmam lazım sizinde başınıza gelmişse yardımcı olursanız çok sevinirim sütümü geri lazım getirebilirim emzirmeye çalışıyorum biraz çıkmıyor sanki bebeğim emince sonrada sağıyorum 20 cc anca çıkıyor çok üzülüyorum 😢