Hfzhnfcls benim de bebeğim hiç uyumuyor yüzüstü yatıyor ama sürekli sağa sola sürtüyor burnunu doktor da alerjisi olabilir diye zaditen verdi ama çok kullandırmadı zaditen verdiğimde o burnunu sürtmeleri geçmişti uyuyordu sadece emmek için uyanıyordu kesince yine başa sardık artık uykusuzluktan bitik haldeyim 4 aylık bebeğim ben de siz gibi ara sıra vereyim umarım bi zararı olmaz