yaseminbeybisi007 bende bebeğimde perişan durumdayız 4moms iyi geliyormuş dediler onu aldım o kadar paraya yok o da kar etmedi. Araba ve kucakta karanlık ortamı seviyor aynı zamanda YouTube dan kolik bebeler için sesler var onları açıyorum. Bir arkadaşımın bebeği aspiratör sesinde sakinliyordu . Her gün aynı saatte banyo yaptırmakta iyi geliyormuş ama ben tek başıma banyo yaptıramadığım için iyi mi gelir bilmiyorum 🤷🏻♀️ .çok sancılı bir süreç 3 aylık olduğunda düzelir diyorlar dua ediyorum düzelsin diye Allah yardımcınız olsun