Summerwine95 sZehra emzirmiyorsaniz ben yazz kullanmıştım iki sene ara vermeden kullanıldığı için iyi oluyordu
Zumra_Fatma sZehra ben elle diye baslsyan pembe bi kutu aldim bugun baslicam ilk defa 4ncu gunu bugun de annem 4ncu gunu kullan dedi eczaneci de 2nci gunu anlamadim ilk defa diye mi bana 2nci dediler bunu da soruyim
seninanonim sZehra Emzirirken microgynon kullandım çok mamnundum bırakınca yasmine geçtim arada mide bulantısı yapıyor