Masal_07 vallaha benim bebekte öyle kuzum , beşiğinin içerisinde reflü gaz sancısı için yatağı bar akşam yatırıyorum bir sıkıntı yok sonra kendini kaydırır gibi beşiğin en son dibine kıvrılıp halde buluyorum 🤣 ben kundak yapmıyorum ondan rahat rahat hareket ediyor