Gceylan Kızlar normal doğum yapalı 35 gün oldu kanamam doğumdan 1 hafta sonra bitti ama şimdi tekrar bi kanamam var ama regli gibi diyebilirim bir tık az acaba regli mi oldum fakat ağrım falan yok ne olduğuna anlam veremedim
Esraerdemserin Gceylan sezaryen ile doğum yaptım. Bir ay sonra kanamam bitti. 37. Günde çok az kanamam oldu bir kaç gün. Sonraki ay tamamen regl oldum. Bunyeden bünyeye fark ediyor
piremsesssannesi Gceylan doğum yapalı 38 gün oldum ve hala turuncu şekilde kanamam geliyor hergün bitmedi 🤦🏻♀️