piril_59 benim kadin dogum doktorum ve aile hekimindeki ebemiz hamilelikte kullandığın ilaçları 6 ay boyunca kullanacaksın dedi o esnada d vit decavit ve kan ilacı kullaniyordum ama 6 aydan sonra kendimi yorulmuş bitkin hissetmeye başladım 6.ay sonunda kızıma yapılacak aşı icin gittiğimde ebemiz sordu bende kendimi yorgun bitkin hissediyorum dedim kan aldı değerlerine bakalim dedi.6.ay sonra rutin kontrol için kadin dogum dr gittim kan sonuçlarımı gösterdim hepsi iyi dedi ben decavit d vit kan ilacı kullaniyoru. Dedim decavit yeterli gelmez emziren annesin dedi elenatal yazdı.bende araştırdım bir ocean momy i mom latte elenatal birde pahalı bir marka var adi uzun unuttum ocean ile elenatal arasında kaldım elenatal aldım şükür çok iyiyim bunun yanında kan ilacima devam ediyorum.