3 ayı bitirmek uzereyiz biz ben en başından beri gece ve gündüz farkını alıştırdim doğduğu günden beri gece sessizlik olur karanlık olur gündüz ses ve aydınlık olur her sabah uyandığında günaydın dedim geceleri iyi geceler dedim muhakkak duş masaj emme ve uyku saat 8 de en geç 8 buçukta uykuya geçer tabi nadirde olsa öyle olmadığı zamanlar oluyi yerine göre bazen 1 bazen 2 defa uyanır emer ve uyur sabah da 7 7.30 civarı uyanır gündüz uykularını Cook problem yapmıyorum ne zaman uyumak isterse uyuyor bazen 3 uyku bazen 4 5 değişiyor ama 8 de uykuya geçeceğimiz için 6 dan sonta uyutmuyorum en geç 6.15 den sonra o zaten artık biliyo gece ve gündüz farkını biz bu şekilde ilerledik eğer değişmezse şu an gayet iyiyiz maşallah demeyi unutmayın lütfen 🤲🏻🤲🏻