Simay_karass Merhabalar Van’a tayinimiz çıktı daire bakıyoruz 3+1 bebeğimizte var.İlçe tercihine Edremit,ipek yolu tuşba yazıcaz. Van’da olan anneler,uzman eşleri bildiğiniz daireler var mıdır önerebileceğiniz…
Aselemine27 Simay_karass merhaba bende vandan bu yıl gidiyorum 3 yılım geçti çok memnunum ev bulmak sıkıntı güzel ev çok az var tek kötü yanı ev die bilirim kiralar 5 den fkn başlıyor ama merkez de olursanız rahat edersiniz Edremit çok güzel ama sadece toki var diğerleri villa tarzı evler ztn
gamzes-26 Ilçe tercihlerinde tercih dışı gelebiliyor bize öyle olmuştu ilçeler açıklandığı gün eşim karakolu aradı ev durumunu o şekilde hallettik başka giden bir personelin evine geçtik