Ogzshn hayır sleppy kalıbı çok küçük ya bende şikayetçiyim bu konuda 9 kilo kızıma 6 numara kullandım 5 hep bacak arasında kızarmış lastik izi bırakıyordu üzülüyordum. Şimdi purebaby geçtim onda 5 kullanıyorum. Aynı sleppy gibi purebaby hiç kalite farkı yok aynılar.